سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























شکوفه های سیب

من یک خواهر دارم که خیلی دوستش می دارم خواهر عزیز ما امسال پیش دانشگاهی تشریف داشتن و شکر خدا تو یک دانشگاه خوب قبول شدن.امروز بنده به عنوان خواهر بزرگتر با ایشون راهی دانشگاهشون شدیم تا ثبت نام کنیم و انتخاب واحد و دیگه خودتون میدونید..

نزدیک 3ساعت کارمون طول کشید!!! تازه باید توی یک صف دراز و طویل میرفتیم که مدرک پیش دانشگاهیشو پست کنن که از اون فاکتور گرفتیم و نرفتیم.

یکیمون تو صف وایمیستاد یکیمون میرفت کارای دیگه رو میکرد.خلاصه سرتون درد نیارم که چقدر ما توی صف ایستادیم تا کارمون انجام بشه بعد باید میرفتیم انتخاب واحد میکردیم که خودش هفت خان رستمه(البته چون سال اولی بود واحد بهش داده بودن و ازاین جهت خوب بود)

بعد باید میرفت استاد راهنما امضا بزنه و...البته چون تمام این کارها با صف  همراه بود خیلی طول کشید

اما خدا رو شکر تموم شد.به سلامتی خواهر مام به جرگه دانشجویان پیوست

1نکته اینکه چون در دانشگاه ما به علت کمی تعداد از این صف ها خبری نیست و هر ترم هم برامون واحد انتخاب میکنن و ما فقط باید تایید کنیم!!! این روند به نظر بنده اومده و خیلی سخت و پر دردسر در نظرمان آمد

دیگر تو خود حدیث مفصل بخوان که من با این سابقه در انتخاب واحد هیچ فرقی با خواهرم نداشتم! هر دو بی تجربه!! اینقدر خندیدیم که . به قول من کلی پت و مت بازی در آوردیم.(یعنی گیج بازی) اما اینم واسه خودش تجربه ای شد. الحمدلله..


نوشته شده در سه شنبه 89/6/23ساعت 11:42 عصر توسط آسمانه نظرات ( ) |


Design By : Pichak